Schimbare de avatar!

April 2, 2009 at 4:37 pm (1)

Pentru multi dintre voi,inteleg ca a fost ceva iesit din comun ca mi-am schimbat avatarul :)).Ei bine,a venit timpul sa il schimb,nu ca m-as fi plictisit de el,ci doar ca…a venit momentul 🙂 .Fara prea multe intrebari ,ca nu am sa va raspund,cred… :-s .Deci,drajii mei preteni sunt in “criza” zilele astea.Un tratament mai aspru nu mi-ar strica sa-mi revin.Cu totii suferim nu?Mai mult sau mai putin,mai devreme sau mai tarziu…mai ales din dragoste O:-) .Ce ti-e si cu dragostea asta…ntz ntz ntz.Sa dea naiba daca stii cand te loveste :)),mai omule,atunci cand nu te astepti….zbaaaang,ia de-aici sa te saturi.Cica fruntea sus,cum naiba sa mai tin fruntea sus,cand e ora 4 jumate si eu nici nu am reusit sa mananc.Nu pun asta pe tema suferintei,dar m-au tinut astia de vorba pe aici :))

Al boalii ce-am mai ras in postul asta,dar….nu e rasul meu 😐 :-$

52 Comments

  1. Corinush said,

    Am observat si eu asta,dar nu am indraznit sa te intreb nimic :|.Sa inteleg ca e nasol…

  2. Flavius said,

    A fost vina ta oricum,ca tu esti ala al dreacu :)))

  3. vladmunteanu said,

    @corinush:dap,e cam nasol 😀
    @flavius:probabil 😐

  4. Mada said,

    Nu te cred 🙂 .Stii,uneori se poate reveni asupra deciziilor,indiferent de ce parte sunt luate ele 🙂

  5. Calin said,

    Pai de ce maaaaaaa? X(X(X(X( gogomanuleeee.jn3b00n?Cum ai putut sa faci asta ma tampitule?Chipul ei ;;)Eram in stare sa iti cer poza aia sa dorm noaptea cu ea sub perna:)).Nu stiu ce faci,cum te combini,dar in cel mai scurt timp vreau sa vad avatarul la locul sau:)

  6. Cezar said,

    Spune unde sta in targoviste,iau masina si ma duc sa imi cer scuze in numele tau.Ce zici?Cum suna?Un trandafir,o soseta, o treaba,ce zici?:)

  7. vladmunteanu said,

    @Mada:UNEORI 😀
    @Calin[file de poveste]:ma,dar tu cand ai renuntat acum cateva zile,eu nu te-am facut asa ,vaCA CU CAbina ce esti.Vrei sa mai pun poza aia de dragul tau ?:))
    @Cezar:Nu te mai uita taica la “Din Dragoste” ca va tampiti de-a binelea :p

  8. Beatrice said,

    Si o iubeai ma! 😦 .Te dai tu cocos pe aici,dar sigur ai bocit zilele astea,ca te stiu eu pe tine…

  9. Mada said,

    Poate ca ar trebui sa te mai gandesti.Sau sa va mai ganditi.Voi stiti mai bine,dar vezi…timpul trece si usor usor se vindeca ranile provocate si …va fi greu sa reiei ceva.

  10. marisssa said,

    asa e mada .. are timp sa si refaca viata el..

  11. marisssa said,

    @flavius .. el stie mai bine….

  12. marisssa said,

    @ calin sa ti dau poza aia? :)))

  13. marisssa said,

    @cezar scuzele nu mai au rost…
    suferinta nu trece nici un o soseta nici un un trandafir..
    ideea e ca eu am un bac de dat…
    si m a lovit unde nu trebuia ..

  14. vladmunteanu said,

    da ma….am lovit-o fix in bac :-j

  15. marisssa said,

    fi nesimtit in continuare .. bine?

  16. vladmunteanu said,

    calin a zis la “locul sau” asa ca nu l-ar multumi cu nimic daca ar avea poza in calculatorul sau :-“

  17. marisssa said,

    de azi pt mine nu mai insemni mare lucru… pt ce scoti pe gura!
    dar na..
    fitele sunt la rang de must have si… trebuie sa le adopti
    esti baiat ce pla ta!

  18. vladmunteanu said,

    in continuare?!vrei sa zici ca am fost vreodata?pai bine ma,de fapt,adica…oricum nu am inteles si nu am sa inteleg unde,ce si cum am lovit 🙂

  19. vladmunteanu said,

    si totusi…nu mai insemn nimic pentru tine de mult

  20. marisssa said,

    pai ce sa stii tu ma.. cand judeci tot.

  21. vladmunteanu said,

    Fitos?TI-am mai zis eu,probabil nu ai ajuns sa ma cunosti…pleci cu idee proasta pentru mine.Dar na,multora le sta in fire ,ca la sfarsit sa improste cu noroi 🙂

  22. marisssa said,

    hai bine. fie ca tine draga…
    bafta la gagici
    sa ti gasesti una asa buna… si iubitoare cum eu n am putut fi!
    noapte buna si craciun fericit.

  23. vladmunteanu said,

    Atata timp cat ai dorit pe altcineva,ce naiba sa mai caut eu in viata ta? :)) …eus a fi fost in locul tau si nu mai dadeam 2 bani :).Bravo,ai procedat foarte corect,pacat ca ai dat dovada de altceva 😉 .

  24. Lavinia said,

    Marisa draga,lasa-ne ca ne plictisesti daca vii cu aberatii de astea de copil de 12 ani…imi mai si spunea ca esti matura:-j

  25. vladmunteanu said,

    lavu,nu neaparata.Chestia e ca am fot prost :).M-a jucat pe degete o pustoaica ^:)^ si asta o recunosc :)))

  26. marisssa said,

    mai libera ca pasarea cerului vladutz.,

  27. Lavinia said,

    Asta e…toti o luam candva:).

  28. vladmunteanu said,

    Nu stiu,dar eu ma uit in urma si zambesc,am amintiri placute,acum daca tie ti se pare de ras…asta e…

  29. marisssa said,

    gata lavinia?
    te ai potolit ?
    si ceilalti tac?
    doamne.. nimeni nu ma mai blameaza pe aici….
    ntz ntz

  30. vladmunteanu said,

    Daca ai chef de cearta ti le trimit:)),dar mai bine nu:)

  31. Lavinia said,

    M-a strigat cineva?/:).Nu ca nu am chef de cearta,dar la un moment dat devenisei patetica si ironica si stiu ca o persoana ce a iubit atat,nu se poate schimba deodata asa,sa fim seriosi…

  32. vladmunteanu said,

    Fetili,fara flame ca va dau warn :)).Am cunostinte de moderator 🙂

  33. Lavinia said,

    Nu,ca eu nu ma cert cu nimeni,dar sunt de partea dreptatii:))…te-am gasit pe tine si dreptatea:)).Vii in vara acasa?;;)

  34. vladmunteanu said,

    da..si vreau sa stau vreo 2 luni vara asta,adica august respectiv septembrie:)

  35. Lavinia said,

    dai si pe la bucuresti?

  36. vladmunteanu said,

    cu siguranta.De fapt,ar trebui sa fac jumatate de tara:)),dar poate reusesc sa fac un meeting cu astia intr-un anumit oras.Mi-ar placea Brasov,dar ramane de vazut 🙂

  37. Lavinia said,

    Sa anunt ca vii?:)))

  38. vladmunteanu said,

    Se stie ca apar.Am suparat multa lume ca nu mi-am facut aparitia in iarna,asa ca…nu am incotro:)

  39. Lavinia said,

    Stiu:).Ai stiut sa te faci iubit si normal ca iti simt lipsa:)

  40. vladmunteanu said,

    daa:))nu mai poate lumea de dorul meu:))hai ca ma duc la inot,te-am pupat

  41. Lavinia said,

    ok,ai grija sa nu te uzi pe-acolo si ai grija de tine>:D<

  42. marisssa said,

    iubiti va mult.

  43. Lavinia said,

    🙂 ma amuzi.Da,il iubesc dar nu in sensul in care crezi tu!

  44. grapefruits said,

    ba! m-am plictisit de comentarii 🙂

  45. vladmunteanu said,

    Eu nu inteleg cum de ai ajuns pe aici? :)) .Am nevoie de un motiv intemeiat sa ma apuc iar de frecat menta pe aici :)).Desi am avut vreo cateva tentative:-?

    btw//merci sis pentru bagare in seama:))

  46. grapefruits said,

    bro,cu cea mai mare placere.
    sincera sa fiu,mie imi place si avatarul cu ochelarii aia draguti de soare.
    uneori trebuie sa intelegem ca nu toate relatiile trebuie sa se termine cu “da”, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ramanem doar cu amintirile urate, pentru ca, nu-i asa, pana in ziua in care luam hotararea sa se termine, suntem cei mai fericiti, avem relatia cea mai frumoasa. Nu puteam spune apoi lucruri urate, nu putem acuza.
    Sper ca si tu, si Marissa sa fiti fericiti,chiar daca nu mai sunteti impreuna.

  47. marisssa said,

    asa e grape 😡 dar unii nu stiu sa lase loc de buna ziua:D

  48. vladmunteanu said,

    Buna ziua!:)

  49. marissa said,

    ha ha … (m) -ai avut mentor bun la ironie….
    aici ai stiut sa profiti !
    mui bien…

  50. vladmunteanu said,

    Nu am profitat bubule de nimeni :)…dar pe mess nu imi dai si mie accept sa mai palavragim? 🙂

  51. marissa said,

    pai nu mi merge s te bag.. si acu incerc.

  52. marissa said,

    daca vrei sa palavragim stii unde sa ma gasesti….

    0768463749 …

Leave a Reply

