Ce au Gigi Becali si George Bush in comun?

February 5, 2009 at 3:11 am (amuzante)

bush-becal

In afara initialelor, evident.

Amandoi au o relatie speciala cu Dumnezeu
Becali: Este vointa lui Dumnezeu ca eu sa pasc acest popor.
Bush: Dar bineinteles ca am. Am umarul lui Dumnezeu pe care sa plang, si plang chiar mult. Plang foarte mult in slujba asta. Pun pariu ca am varsat, ca presedinte, mai multe lacrimi decat poti tu numara.

Amandoi sunt experti in calcule complicate
Becali: Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.
Bush: Am triplat cantitatea de bani – Am impresia ca din 50 de milioane de dolari avem disponibili 195 de milioane.

Recunosc cinstit
Becali: Am vorbit zilele trecute cu mai multi parteneri de afaceri. Oameni seriosi, din lumea interlopa.
Bush: Inamicii nostri sunt inovatori si au numeroase resurse. Ca si noi, de altfel. Se gandesc in permanenta la noi modalitati de a face rau Americii si americanilor. Ca si noi, de altfel.

Iubesc cartile
Becali: Am citit “Manualul razboinicului luminii” cu doua markere. Cu galben am subliniat pasajele care mi-au placut si unde m-am identificat cu eroul cartii, iar cu verde pe cele care nu mi-au placut si nu le-am citit.
Bush: Unul dintre cele mai grozave lucruri despre carti este ca uneori exista niste poze fantastice acolo.

Lasa loc tuturor posibiltatilor
Becali: Partidul Noua Generatie are o orientare de centru, cand la stanga, cand la dreapta, de la caz la caz.
Bush: Suntem gata pentru orice eveniment neprevazut, care poate sau nu sa se produca.

O perceptie speciala asupra timpului
Becali: Nu mai e mult pana mai e foarte putin.
Bush: Cred ca suntem cu totii de acord. Trecutul s-a terminat.

Sunt hotarati
Becali: Eu am ajuns aici pe labele mele de urs si pe sabia mea.
Bush: Vreau justitie. Si este un vechi poster in Vest, imi amintesc, care spune: “Cautat. Mort sau in viata.”

Au virtuti razboinice
Becali: Am promis ca pe tradatorul asta de Dan Voiculescu o sa-l distrug pana cand o sa-l nenorocesc.
Bush: Vreau sa stiti ca atunci cand vorbim despre razboi, vorbim de fapt despre pace.

Au opinii
Becali: Oamenii de afaceri din Romania au cu totii interese de grup personale.
Bush: Am si eu opinii – opinii foarte solide – dar nu sunt intotdeauna de acord cu ele.

Stiati ca…
Becali: Stiti cat de mult scuip eu televizorul la mine acasa? Cum vad un nenorocit care vorbeste de binele public, cum ii trag un scuipat.
Bush: Nu poluarea este cea care ne distruge mediul inconjurator. Impuritatile din aer si din apa il distrug.

Acorda importanta comuniunii cu natura
Becali: Atunci cand sunt suparat, ma retrag intre oile mele si ma linistesc.
Bush: Stiu ca oamenii si pestii pot coexista pasnic.

Onoare
Becali: M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat.
Bush: Sunt onorat sa dau mana cu un cetatean irakian curajos, a carui mana a fost taiata de Saddam Hussein.

…astfel, vor intra amandoi in istorie. Cum a spus un clasic: Eu cu viata mea, in fiecare dimineata cand ma dau jos din pat fac istorie. (Becali)

7 Comments

  1. grapefruits said,

    ai revenit? 🙂

  2. Descopera Blog said,

    Salut!
    Vrei sa vacem link exchange?

    Nume: Descopera Blog
    Link: http://descopera100.wordpress.com/

    Bafta in continuare 😉 .

  3. vladmunteanu said,

    Ok.Linkul meu este http://www.vladmunteanu.info ,trece-ma asa…nu ramane decat sa fac transferul!

  4. Ioana said,

    Nu mai adaugi nimic pe aici? 8-|

  5. Mike said,

    Just passing by.Btw, you website have great content!

    _________________________________
    Making Money $150 An Hour

  6. Sebi said,

    Niste maimute care inca nu si-au gasit locul.

  7. ciocio88 said,

    interesant post 😀 … imi place mult blogul tau.

    sper ca vei da o raita si pe blogul meu, si poate facem si un blogroll 😀

    astept un mesaj pe blogul meu.
    bafta!

Leave a Reply

