230.000 de euro ca să îi facă un copil frumos ca el

December 16, 2008 at 1:42 am (La gramada) (, , , , , )

artid_1228683279b

Sunt bune la ceva şi reality-show-urile! S-a convins de acest lucru, pe pielea lui, Claudio Paselli. Concurent la o emisiune TV italiană, tânărul s-a văzut rapid invitat în Statele Unite. Şi nu pe gratis! Cea cucerită de farmecele lui nu era o sărăntoacă, şi i-a dovedit acest lucru oferindu-i 230.000 de euro.Să nu vă închipuiţi că l-a chemat să îi fie soţ! Alexis Genevieve a oferit această sumă doar pentru ca italianul să îi facă un copil. „Nu mă interesează banii. Am fost impresionat de hotărârea şi de perseverenţa ei. Dacă accept, este doar pentru că m-a cucerit şi voi distruge cecul imediat ce îl voi primi”, a declarat Claudio. La rândul ei, americanca a explicat: este vorba despre un simplu acord comercial. „Nu vreau să îi cumpăr dragostea, banii sunt doar un mijloc de a mă asigura că îmi dă ce îmi doresc”, a specificat ea. Dar să vedem ce va ieşi până la urmă… .
dsf   <<<el e fericitul,pe bune…merita?

9 Comments

  1. mobscene said,

    si aia e preafericita? 🙂 :))
    …230jdemii sa rupa cecu…multi prosti pe lumea asta 😐
    \ e doar un show 😉

  2. vladmunteanu said,

    ceva este :)) …oricum mi se pare o prostie ,felul prin care incearca sa isi faca reclama cineva,sau de a promova ceva 😐

  3. vladmunteanu said,

    da 🙂 …ea e

  4. mobscene said,

    ba si poate ii iese lu aia un urat..=)))))))))))))=))))))))

  5. mobscene said,

    sau siamezi ceva=)))))))=)))))))))

  6. vladmunteanu said,

    Vreun Costica si asta

  7. grapefruits said,

    🙂 oricum…baza genetica nu se transmite 100% doar de la parinti. Exista si un procentaj personalizat, un procentaj de la bunici si tot asa. Nu mi se pare un barbat urat, eu as urmari insa mai mult aspectul imunitar, decat frumusetea. Adica as prefera un copil cu o baza genetica sanatoasa, decat un copil cu ochi albastri si gropite in obraji ;;) desi uneori, poti sa le ai pe toate ;;)

  8. cristina said,

    am ajuns si eu pe aici cautand mere gasesc prune dar mai bine mai tarziu decat niciodata 🙂
    acum on topic intrebarea mea este: pai si daca seamana cu ea? 🙂 oups 😀

  9. vladmunteanu said,

    Vamunci mai mult la urmatorul copil.Eu totusi am incercat sa stau cat de mult deoparte si sa nu imi ofer serviciile :)))

Leave a Reply

